Tuesday, August 01, 2006

De "JB"



OK, ik zit dan in Amerika, maar een groot deel van mijn tijd breng ik toch door achter de boeken. Nog even de laatste puntjes op de i gezet voor mijn scriptie. En ja, voor de cursus vragen ze toch ook wel dat je het een en ander doet. Zoals af en toe een paper schrijven, een presentation houden, of je gewoon simpel weg voorbereiden voor een discussion. Gelukkig zijn de faciliteiten hier meer dan prima. (Ja, inmiddels hebben we hier ook een hittegolf met grote luchtvochtigheid en bijna 40 graden). De library heeft gelukkig een dikke airco net als de onderwijszalen. Overigens, kan je hier met je creditcard binnen no-time op elke computer via internet je pas opladen waarmee je kan eten, drank halen, kopietjes kan betalen. Verder staan hier natuurlijk overal computers en mogen de summerschool-studenten gratis (!) printen. Dat kwam natuurlijk ff goed uit met mijn scriptie. Verder zit op elke hoek iemand om je te helpen. Bij een van de vele computerhelpdesks, maar even iemand een half uurtje zoet gehouden waarom mijn laptop niet kan aanloggen om het netwerk wat over de hele campus (groter dan de Uithof ligt). Vandaag met mijn studentenvrienden gegeten in de Harry Potter zaal. Zoals je kan zien via de link is dat een mooi zaaltje. Jammer, alleen dat het is omgetoverd tot een Amerikaanse kantine... Oftewel, elke dag hamburgers, mashed potatoes en ice-cream. En ja, je kan ook cereals eten als dinner. Althans, ik zag het een paar lui doen...

0 Comments:

Post a Comment

<< Home