Friday, August 11, 2006

Okay, deze week was het ff hard werken, dus weinig foto's. Dat harde werken loont uiteindelijk wel, want mijn eerste grade, een A, is binnen! Op de goede weg dus... Natuurlijk kan ik je bezighouden met mijn vele belevenissen zonder foto's. De vriendelijke Indier van t kleine supermarktje die me bij elke aankoop een snoepje geeft (bedankt!, zo voel ik me echt volwassen). Of ik kan je lastig vallen met mijn kijk op de Amerikaanse society (amerikanen m/v kunnen absoluut NIET achteruit inparkeren). Of je uit de doeken doen hoe ik een dagje Boston op de fiets heb beleefd. (veel toeteren, high fives met andere bikers en baseball in t park). Zonder fotomateriaal lijkt me het hierboven beschrevene allemaal een beetje droge kost. En ja, misschien vertel ik t allemaal nog wel een keertje als ik er meer zin in heb. Anyway, gisteren een heuse "School is out, lets party!"-borrel gehad met wat Nederlandse vrienden van HP. Deze jongens zijn allemaal keurig aan het werk, maar gisteren leek het toch meer of een stelletje studenten op stap waren. Kortom, veel flauwe grappen en een leuke tijd. Morgen met HP een weekendje NY. We gaan op pad met de Chinatown express. Deze rijdt je voor 15 dollar van Chinatown Boston naar Chinatown NY. Ben benieuwd of we aankomen! En ja, ik neem mijn fototoestel mee. For so long !

0 Comments:

Post a Comment

<< Home